La economía de Xibuti ta basada principalmente en servicios rellacionaos cola llocalización estratéxica del país y la so condición de zona de llibre comerciu nel nordeste africanu.[1] Dos tercios de los sos habitantes habiten la ciudá capital, col terciu restante compuestu principalmente por pastores nómades. L'amenorgada precipitación llinda la producción de productos agrícoles, polo que la mayoría de los alimentos tienen de ser importaos. Hai bien pocos recursos naturales, y una ausencia cuasi total de la industria. Xibuti ye por tanto, altamente dependiente n'ayuda internacional pa sostener la so balanza de pagos y financiar proyeutos de desenvolvimientu.
Xibuti ye sede de la mayor base militar francesa fuera de Francia (unes 4000 persones). L'ayuda económica añal que recibe de Francia representa un 40% del presupuestu nacional. Xibuti ye considerada una zona de llibre comerciu nel nordeste d'África y un importante centru rexonal de suministru de petroleu. El sector loxísticu ye unu de los más importantes de la economía.
Xibuti aprove servicios como puertu pa tránsitu rexonal y centru internacional de tresbordu y recarga de combustibles. La inestabilidá rexonal provocada polos conflictos ente Etiopía y Eritrea alterió, sicasí, les canales de comerciu normales.