Lo nom del vilatge es d'origina celte, gar o kar en significant « gròs rocher ». Situat al pè de la montanha de Gars, lo vilatge s'es desvolopat segon una organizacion lineal seguenta las linhas de nivèl. La municipalitat a una superficie de 1557 a e la siá populacion (las Garcinois) èra de 70 abitants l'an 1999.
La siá istòria a conegut a partir de la Mièja Edat, lo luòc de Gars a mencionat per las primièras fes l'an 1125. En 1158, a mencionat coma abitat fortificat e lo sieu castèl a citat. Se trobava, aital probablament #qu'un pòble, sul rocher en dominant l'aglomeracion actuala. La siá glèisa, dédiée al sant Salvador, a mencionat l'an 1306 ; a situat a lo sieu pè.
A la fin de la sègle XIV, lo pòble es dévasté per las guèrras, la famine e la peste. Pel continuament, probablament dempuèi lo començament de la sègle XV, una nòva aglomeracion es reconstruite a la siá localizacion actuala.
En 1158, lo abbé Boson dona Gars en fief als chevaliers de Briançonnet. En 1383, lo comte de Provence fa don de la distincion a Pèira de Tèrmes, de contunh a Modèl:La s-, lo fief passa al Gras-Bar de contunh a la Grassa-Briançon e fin finala a las Théas.
Le nom du village est d’origine celte, gar ou kar signifiant « gros rocher ». Situé au pied de la montagne de Gars, le village s’est développé selon une organisation linéaire suivant les lignes de niveau. La commune a une superficie de 1557 ha et sa population (les Garcinois) était de 70 habitants en 1999.
Son histoire est connue à partir du Moyen Âge, le lieu de Gars est mentionné pour la première fois en 1125. En 1158, il est mentionné comme habitat fortifié et son château est cité. Il se trouvait, ainsi probablement qu’un village, sur le rocher dominant l’agglomération actuelle. Son église, dédiée au saint Sauveur, est mentionnée en 1306 ; elle est située à son pied.
À la fin du sègle XIV, le village est dévasté par les guerres, la famine et la peste. Par la suite, probablement dès le début du sègle XV, une nouvelle agglomération est reconstruite à son emplacement actuel.
En 1158, l’abbé Boson donne Gars en fief aux chevaliers de Briançonnet. En 1383, le comte de Provence fait don de la seigneurie à Pierre de Terminis, puis au sègle XV, le fief passe aux Grasse-Bar puis aux Grasse-Briançon et finalement aux Théas.